Sovit med Älsklingen

Igår kom älsklingen hit och så skulle vi kolla på insider, men vi såg bara sista halvan av det eftersom hockey drog över på tiden. Förstår inte hur folk tänker,publiken kastade för andra gången i den här matchserien ut saker på tisen i frölundaborg. igår var der en som kastade in en glasflaska, tydligen siktade han på en färjestadspelare som satt i utvisningsbåset, som tur var missade han. Det bästa var att de såg vem det var så han blev filmad när han blev utförd och han blev utbuad av hela publiken. Hoppas han får bäter eller något.

Så här skrev jag igår närjag tittade på insider:

Sitter här och tittar på Insider och blir ganska irriterad.
Politikerna sätter upp en massa regler för oss "vanliga" människor om att sjukanmäla oss, sen så gör det inte det själva.
I deras lathund står det klart och tydligt att de ska sjukanmäla sig från första dagen. De arbetar 365 dagar om året och ska även
sjukanmääla sig en lördag eller söndagar.
Politikerna skriver i sina bloggar om att de är sjuka tex. magsjuka, migrän, influensa, men inte sjukanmäler de sig. bortförklaringar som "Det var ledig tid"
"Jag låg i soffan och tittade på tv samtidigt som jag arbetade med datorn i knät"
Tycker bara att de ska följa de regler de sätter upp.

Nu ska jag klä på mig för idag ska jag:
Handla lite långfredagsmys Vill inte längre
Göra Såpbubblor Ingen vill leka med mig + svinkallt ute 
Plugga (Står högst upp på listan!)

image452

Ha en trevlig fredag, imorgon blir det till att leta ägg!


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

*bögen snokar* ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback