Sliter arslet av mig!

Sitter här och kämpar och kämpar med att få ihop arbetet. Det fattas nu exakt två sidor. Varför är dte jag som ska sitta här och leta fakta och försöka få ihop det så hon kan skriva till sin diskussion. hon har skrivit in texten VI tillsammans skrev så hon har ju inte gjort mer arbete än att skrivit rent den och ordbajsat ut en del.
Sen har jag korrekterat den så hon har meter långa meningar och kastar om ord lite hej vilt!
Jag skriver också en diskussion, sxå hon kan väl fan också leta fakrta, men nej för hon har inte några böcker, så det får jag outalat göra!
När jag smsar och säger att det går trögt, att jag ska sätta mig och få ihop lite mer fakta så säger hon att det är ju inte det viktigaste, nehe men ska du skriva tre sidor diskussion, varsågod jag har skrivit en sida nu skriv resten du. Jag har idé torka!

Det är fan inte bara jag som ska slita arslet av mig!

image455


Kommentarer
Postat av: Vicky

usch jag har också en hel jävla massa plugg som jag borde göra :/

Postat av: Anonym

vilken fin bild du har lagt in
kram syrran

2008-03-27 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback