Så mysigt

Igår var en hel mysig dag!

Blev väckt av älsklingen, mumsade på frukost (Nästan ) tillsammans (Jag krånglade med oboyen så han hann äta upp.  Sen så kom Sis med familj, vi bjöd på fika, fick en försenad inflyttningspresent. Fick en ljusstake där man lägger en doftande liten prick som smälter i ett litet fat (man har ett ljus under) och så doftar det underbart i hela lägenhten, fick den som luktar så gott också. fick även två teljus (tror dte stavas så) som doftar också, så de är du i fönstret, ska nog tända dem sen. När vi åker hem till Linde på tisdag så ska försöka att vi kan få åka och köpa lite färgade ljus utan doft som inte har metall runt sig som vanliga ljus har. Det blir inte så snyggt i mina gnomskinliga ljusstakar samt i den här nya ljusstaken så blir det för varmt!

Köpte godis och hämtade ut biobiljetterna, åkte hem och lagade mat.
Pannbiff med snepotatis och brunsås, mycket gott!
Sen så åkte vi in och tittade på bion, cloverfield, filmen var sådär. men mysigt hade jag!

Så summan av dagen var mys!

Kommentarer
Postat av: sanna

vilken film såg ni?

Postat av: Erik

Bio är mysigt iallafall! :)
Nu är min blogg igång igen!

2008-03-03 @ 08:27:15
URL: http://eriknorwalds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback