Nya mobilen

Igår skulle jag bara gå in i butiken för att klämma och känna på mobilen så jag hade "testat" den innan jag beställde, och där står den till ett pris av 1.2095! det billigaste jag hittat var 2.195 eller något sådant! Och eftersom jag hade presentkort på telia, å blev det 200 kr billigare till! Så nöjd, den är så snygg, och den verkar helt super bra också, enligt mina kriterier. Jag och J satt och lekte med den igår.
image456
Håller fortfarande på och pluggar,började igår på det sista arbetet, ska in p måndag, tack och lov bara 5 sidor, inkl försättsblad och referenser. Har skrivit upp i blocket, men nu kom vi till det svåra, att få till HUR jag ska skriva skiten. Men jag kommer nog på något.
Så här fint blir det vid mitt skrivbord när jag pluggar, sk abli skönt när allt är klart så man kan städa undan.
image458

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin, den nya nallen va!

Postat av: Vicky

Fin bloggdesign du har :) det är nog dags att jag också köper en ny mobil nu, tappade den jag har nu i en vattenpöl och den blev sig aldrig lik ;)

2008-03-29 @ 00:45:52
URL: http://rocknrose.blogg.se
Postat av: Fia

Hej Sanna
Vill inte förta glädjen över mobilen... MEN jag köpte en till Kurth på Folkes foto där kostaden 995:- (Om man hade Telias kontantkort bundet till den vilket vi haft sen -99) annars 1200:- men det kanske inte är samma men väldigt lik med MP3 i.

2008-04-03 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback