Inspiration!

Idag har jag fått inspiration. min berättelse om matematikern ska bli en räknesaga! Vårat examinationsarbete ska handla om: "Ett temaarbete som utgår i från Pannkakastårtan av sven Nordqvist" Så jävkla skönt att ha bestämmt allt nu! J hade boken så jag slipper låna den, annars så har kanske Sis den.

Veckans uppdrag består i att dricka upp 2 liter mjölk på 5 dagar. Jag är klar med en! Jag köpte hem en mjölk i måndags och när jag kommer hem visar dte sig att min älskling har varit så gullig att han i regnet gått och handlat, och han kom ihåg att mina köttbullar och min oboy var slut! Världens underbaraste! Så idag ska jag laga maten samt damsuga!


image442



Vår!

Kommentarer
Postat av: Fridus

Ja jag såg emelie men jag var så foderilsken så jag var tvungen att äta upp min lunch kvickt.. :) haha. vad pluggar hon för nåt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback