Handboll och filmmys!

Igår ringde pappa och frågade om jag ville följa medpå handboll. Disskuterade lite med J, fick lite dåligt samvete över att jag ville lämna honom ensam en dag när han var så rastlös, men han bestämmde att jag visst skulle gå. När jag kom hem sen skulle vi ha filmkväll, sitta uppe hela natten. Jag köpte med lite godis, det blev independence day (vi tittade inte på den som gick på TV, ville inte ha en massa reklam), dock orkade vi bara se den, och inte RENT som vi hade tänkt att titta på efteråt. Egentligen skulle vi ju se Piantisten men den hade hans syster lånat kom vi på när vi inte hittade den.

Summan av kardemumman var att det blev en mysig kväll.

morgonen idag var superdupermysig, älskar att ligga i sängen och dra mig och bara vara tillsammans med J, in e ofta han ligger i sängen till kl 10. Älskar dig så sötnos!

Nu har jag fått mitt abomenamng så jag kan skicka sms hej vilt! Känns skönt, samt så kan jag ringa  utan att pengarna tar slut på en gång!

Nu ska jag faktiskt sätta mig och vara lite vettig. Plugga med andra ord, jag har blivit dålig på den lilla biten den här veckan.

Bjuder på lite av mina födelsedagstårtor:

image437

Kommentarer
Postat av: Fridus

åh sicken fiin tårta du.. ser jättemumsig ut! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback