En ny lördag

Är hemma i Linde nu, och denna lördag ska tillbringas med mamma på stan. Jag ska handla lite fina ljus, vi ska kika in på den nya affären, träffa mormor en sväng.
Pappa får stanna hemma och fixa med badrummet.

Ikväll blir det inget melodifestivaltittande för mig, anledningen till att man tittar är ju inte med nu, så jag får se om jag ska kolla på bones på datorn, eller om mamma och pappa vill se någon film.

Tog en massa kort igår men jag glömde ju usb kabeln så de får ni inte se förns jag kommer hem till lägenhten på måndag.

image438
Taget från bussen på väg hem

Kommentarer
Postat av: Emma

http://emjas.blogg.se/1204972237_dagens_ilands_problem.html
Svara på dagens fråga i min blogg är du snäll:)
emjas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback