Trött på datorn

Igår så bestämmde datorn sig för att strejka, fick göra en systemåterställning och nu så funkar allt utom virusprogrammet som varnar över nå skit, och vad jag än gör så funkar det inte, blir så trött!

Igår var det en trevlig dag, vaknade upp bredvid J, sen när han åkte hem så mös jag med mamma och pappa  i solen, sen sent på kvällen kom J men våra kyl och frys varor, han stängde även av frysen, så nu hoppas jag på att lådan han ställde är tillräckligt stor och att allt rinner i den och inte bredvid! Så umgicks vi en stund innan han åkte hem.

Imorgon börjar min sommarkurs, och jag kommer förmodligen få inloggninsuppgifterna imorgon. Suck dåligt tycker jag eftersom våran post kommer efter tolv på dagen. Tycker att de ska skicka ut så att de kommer veckan innan!

Idag blir det till att ligga i solen och ha det skönt tillsammans med Sis och barnen. Blir nog inget badande för mig är fortfarande snorig som tusan. Vi får se, svettas jag ihjäl så kanske jag doppar mig en snabbis...

Här är tår5tan som jag gjorde till W (blev mest nöjd med den)





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oj vad du är duktig!

Postat av: Cissi

OJ! har du gjort den?! Jättefin verkligen! Riktigt proffsig!

2008-06-11 @ 19:48:38
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback