Sommarkursen

Så där ja nu har jag loggat in och kikat på sidan för sommarkursen. Känns superbra! Den är helt fri, jag har böckerna som jag ska använda (minst 5) sedan ska jag skriva en uppsats där jag själv väljer vad (det ska ju givetvis handla om Astrid Lindgrens författarskap). Det var inga seminarier eller något, har lyssnat på en föreläsning redan, andra länder översätter lite hur de vill, och hoppar över stycken.

Så jag sitter nu och funderar på vad jag ska välja. Är lite intresserad av arr göra en analys på karlsson på taket...skulle även kunna göra ett temaarbete (dock har jag ju gjort det, men här skulle jag kunna använda alla lektioner, inte bara matte som jag gjorde då). Har ni nå förslag så skriv gärna!

Vet inte hur jag sov i natt, har lite ont i skuldrorna...

Ikväll blir det spagetti och köttfärs mums!

För övrigt så var vi och skrev på kontrakt, känns så jävla kul! längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback