Solens strålar slinker fram

Det är mycket moln på himlen idag men solens strålar slinker fram lite här och var. Jag vill att det ska bli varmt nu! Det ska vara sommar inte sådant här väder!

Idag har det inte blivit inringt till något jobb, känns skönt då kan jag plugga, följa med mamma och handla.
J hade med sig hembakat bröd (nybakat igår) som han skulle ha på frukostrasten och jag fick en liten bit. Vad mumsigt det var, ett riktigt kaviarbröd! (Jag kan  bara ha kaviar på vissa mackor, det passar nämligen inte på allt) Så dte blev det och så hade jag kokt ägg på, mums!

Jag lovade ju bilder på hur jag hade tänkt mig inbjudningskorten igår, men de kommer senare jag blev inte nöjd så nu har jag en ny idé.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback