Solen!

Sitter här och ser hur solen lyser på de halvröda körsbären, dock är det vara 13 grader varmt ute!
Men nu satte det sig en skata i trädet, ahh!
Imorgon bär det av till Örebro med mor min, ska hämta tentan, titta till lägenheten, kanske packa lite. Ska fråga om vi inte kan svänga förbi på Ö&B, är så sugen på mina plopp med tutti-frutti smak.

Igår började sommarens tv-prog, nämligen morden i midsummer! Så J tog cykeln och cyklade hit så han hann se det med mig.

I natt så vaknade jag av att han petade på mig, sen låg han bara och tittade "vad gör du?! jag sover ju!" utbrast jag, men fick inget svar. Han minns ingenting, så det var väl nått han gjorde i sömnen...




Kommentarer
Postat av: lupum

solen gick precis i monl här..nu vill man somna om bara

Postat av: ulrika

Åh, jag blri badsugen när jag ser den bilden..

2008-06-25 @ 10:33:17
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback