Sol seg

Blev helt seg av solen, och så åt jag en liten godispåse Zoo och nu har jag ont i magen men det försvinner nog snabbt.

Jag ska sätta mig och lägga in korten från kameran så snart poppar det upp en hel del bilder här.

I veckan så bestämde jag och J oss för att vi flyttar hem till Linde, och nu på mån så ska vi skriva på kontraktet för den snyggaste lägenheten ever! den är så galet fin! Jag och J pratar knappt om något annat, det dröjer ända till 1 sep innan vi flyttar in..

Ska nog skutta in i duschen, klä på mig något väldigt svalt, sätta mig med bilderna och sen så blir det popcorn till the Hills..

Kommentarer
Postat av: mumari

Hej hopp! Hoppas du har haft en trevlig dag i solen!

Kika gärna in på mina tävlingar där du kan vinna en top eller ett kitschigt set! Ena avslutas ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback