Pengarna rinner iväg

Usch usch!
Satt och kollade på mitt konto och såg att det bara var en massa minus, det var tre plus och de har redan försvunnit, hyran tog det mesta! Sedan shoppade jag ju lite nu i torsdags, kändes kul då men mindre kul nu, dock är jag väldigt nöjd med mina inköp och den dyraste det var min freebra som jag kommer använda mycket är är super duper nöjd med, plus att den är ett måste till min klänning som jag ska ha på brölloppet vi ska på i Sep!
Men sedan står ju detta på schemat över sommaren:
Bodaborg
Söderköping
Gotland
Tur att båten är betald i allafall.

Sedan blir det ju en massa nu när vi byter lägenhet, men det får gå från sparkontot

Ajaja, blir väl bättre sen i höst när skolan börjar igen (=mer studiebigrag) och då blir det ju även fler jobb (=mer i lön)


Kommentarer
Postat av: sanna

Tackar. Ja det är jätteroligt...

Vi har ännu inte fått upp TV och grejer på väggarna.. vi måste låna en borrmaskin. MEN, vi är nöjda. Vi började ju som sagt igår morse och idag hadejag folk över på fika så hehe

Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hej på dig! Tävla gärna om massa biobiljetter på min blogg =)

2008-06-30 @ 18:29:33
URL: http://MariaMelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback