Midsommarafton

Solen ska skina och det ska var varmt. nu så skiner solen, det blåser och ibland regnar det, störtskurar. Termometern har jag inte kollat än.
Nu på morgonen har mamma kokat körsbärssylt av körsbären vi hade kvar i frysen, så det ska jag mummsa på när vi äter pannkaka på måndag!

J kommer väl bli tokig på mig idag, men jag kommer vilja gå igenom vad de har för färger på pappren, och vilka som passar ihop. Till vindsnurrorna alltså.

Idag blir det potatissallad, rostbiff i hamburgebröd, sedan tyckte jag J sa att det blir jordgubbstårta ikväll, mums! Efetr  det ska vi baka gigantiska chokladbollar! Det här kommer bli en bra dag. Förhoppningsvis är inte hans storebror hemma så vi kan sova i bäddsoffan.

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback