Kärringar det finns...

Mamma berättade nyss att hon skulle ringa och beställa kuvert när människan svarar och mamma säger sitt ärende svarar hon "Du får ringa imorgon för klockan är 1 minut över halv fem och vi stänger halv fem." Varför svarar man ens då!?

Nu har vi en hel bil här hemma! Snygg som bara den, tror jag det lilla jag såg från fönstret!

Det har gått bra att plugga idag, har bestämmt mig för ett temaarbete. Så jag har kommit på en del moment som ska tillämpas. Ska komma på lite fler, skriva varför samt koppla det till kurslitteraturen. Så jag måste läsa en hel del också. Funderar på om jag ska skriva att jag studerar imorgon med till vikariepoolen eftersom det går så bra just nju. Vet inte får prata med J.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback