Jordgubbar med glass

Kom hem från Sis för nån timme sen. Satte mig vid datorn, skulle lägga in bilderna men har inte gjort det än! Satte mig och ändrade kontrasten på alla bilderna, tänkte lika bra att jag gör dte p¨å en gång när dte bara är 44 bilder och inte över 100 som det nog kommer bli efter lördagskvällen! Sitter nu och håller på med bildspelet, vilka bilder ska få vara med, vilken ordning ska de komma i.

Sis - Vad koncentrerad du var på första sången.
L - Jag var nervös. Jag hade ont i magen.

Så söt
Han tittade bara ner på sina fötter och såg ut att vara helt koncenterad på vad han skulle sjunga. Ska tilläggas att efter första sången såg han inte alls ner utan  tittade upp och sjöng för fulla muggar =)
Efteråt blev det tacopaj och sen jordgubbar med glass till efterrätt!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

åh vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback