Inget svar...

Sitter här och tänker på gårdagen, träffade gamla vänner, riktigt kul, så några kramar här och var blev det!  Svårt att dansa med väska tycker jag (var ivägen hela tiden), men jag ville som sagt inte lämna in den med nycklar och mobil och hela faderuttan (de ansvarar inte för sådant). ibland tycker jag det är lite synd att J inte gillar sådant, vore kul att få dansa med honom någongång, fast iof skulle han följa med skulle han säkert inte dansa...

Sitter här och har fortfarande tråkigt, inte kan man få svar när man skickar sms heller, för han har väl något för sig..ska väl sätta mig och slå in systers paket. Andra syster var här en liten stund, kul att få prata med någon.
jag är varm, glassen kylde inte ner mig, ska testa och göra en smoothie på bara banan och blåbär, hallonen är slut, blir det gott tro?

Jo nu fick jag svar, glad. Han undrade när han skulle komma, när du vill sa jag. hoppas han kommer nu!
Fast då kanske jag ska sätta på mig något
- kommer så fort jag kan sa han.

Nu sitter jag bara här och babblar för mig själv bäst at sluta!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vacker bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback