Barnvakt

Borde egentligen gå och klä på mignu, snart kommer L. Jag ska vara barnvakt åt systersonen idag då han ska till tandläkaren en sväng och inte kunde vara med mamma på jobbet. Gick upp med j idag igen, så jag är ganska seg, var riktigt svårt att komma upp, satt och sov vid bordet när han åt frukost. Men hela tiden fick jag små smekningar på kinden, en liten hålla handen en stund (små söta sätt för att väcka och hålla mig vaken).

Igår låg vi i sängen och J räknade, ännu en anledning till att matte är tråkigt, när man får fram rätt svar blir man inte så glad över hur dyrt allting blev =) men aja, tur at man inte betalar allt på en gång! J sa att han skulle önska sig en del av det vi ska köpa till lägenheten i födelsedagspresent. Så jag vill komma på en superduper present till honom nu. ska sätta mig och fundera, jag har ju en del jag ska köpa.


Blommor på midsommarafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback