Trosshopping och Bio

Igår var det trosshopping (med några få undantag). Jag handlade bara tre par, kunde handlat fler, men mitt köpstopp tillät inte det. Samt har jag ett par innestående ifall det är några snygga i H&M katalogen.

 Vi köpte massvis med godis, vi borde egentligen be en i affärer göra en påse åt oss för vi klarar inte av det! Blir alltid mängder av godis.

E käkade på McDonalds, jag passade på att käka en jordgubb/vaniljpaj! MUMS jag köpte en baguette och käkade sen,super god förutom att de hade lagt en oliv i den! och jag såg den inte utan bet av halva! USCH! Sedan var det dags för bion, sex and the city filmen! Jag älskar den, tyckte att det kändes som ett bra slut. nu är det bara att vänta på att pengarna börjar rulla in så man kan inteförskaffa både boxen och filmen. Hitills har jag nöjt mig med det som visas på TV, men nu när det är fullkomligt slut kan jag inte det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback