Slutspurten!

Solen är framme, det är varmt, hela 30 grader, jag njuter, jag badar, jag solar. Det är sommar!

Det närmar sig inlämning av uppstatsen, jag har kladdat klart, sitter i skuggan och skriver in det på datorn för att se hur mycket jag behöver lägga till. Skuttar in och sitter inne undre fläkten och skriver ett tag, datorn behöver ladda batteriet och svalka sig lite fårn värmen utomhus.

Det händer mycket nu, som sagt uppsatsen ska in, igår var vi på en dagsutfltykt (kommer ett inlägg senare), nästa helg åker jag och J till Gotaland. Sedan blir det nå kul helgen efter det om jag minns rätt, E&E fyller år, J fyller år, Vi flyttar. Det är fullt upp nu i Augusti.

Men nu är prio att få ihop 10 sidor uppstats, skicka till syrran så hon har tid på sig att titta igenom, komma med tips!

Så sorry får kass uppdatering!

Dags att fortsätta plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback