Löparrunda!

J fick med mig på en lööparrunda...gick bfra, bättre än förra gången! Säg det inte till någon med idag var dte inte alls så hemskt att springa!

Fick jobb ons och torsdag nästa vecka, så den här vecken ser ut som följande. Hård plugga tis och ons och en del av tors. Resten av halvan ska jag bara ha kul och busa med mina älskade syskonbarn.
Just det sis om du läser detta, tror du L skulle gilla en Scooby doo tårta, jag bara funderar än så länge, men just nu känns det som att den är lättare än Kalle Anka (har nämligen inte kommit på hur jag ska göra än, ska sitta och rita lite, en Kalle anka kanske inte alls blir så svår som jag tror...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oj duktigt i värmen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback