Grattis Sis

Idag fyller Sis år, grattis till henne. Ska inte glömma paketet, ligger nere i källaren!
Vi ska dit om ett tag och äta goda pajer mums!

Igår hade jag en skön dag tillsammans med E, snackade skit, tittade i affärer och jag hittade en söt liten kjol som jag nog ska köpa, hoppas att de rear ut den snart och att min strl finns kvar!  Vi käkade även glass och vattenmelon, bestämmde att hon och jag ska åka till ullared i oktober, just nu är det lite mycket pengar som flyger hit och dit! (därav att jag hoppas att kjolen ska komma på rea) 

Vår TV är såld nu, så det blir att köpa en ny sedan när vi flyttar, en stor en. SÅ filmkvällar hos oss blir ju det ultimata nu! Stor Tv och sourandljud samt plats för alla... nästan!

Gårdgen och dagen har även spendarats tillsammans med körsbären, antingen var man i trädet och tog ner dem, eller så har jag suttit och kärnat ur dem, båda är lika kladdiga, så jag ska snart hoppa in i duschen.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en kanonfredag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback