Drömbibliotek

När vi skaffar ett hus, vill jag ha ett bibliotek...ett drömbibliotek.
Det ska ha bokhyllor upp till taket, med olika storlekar på hyllorna så alla böcker får plats stående.
Sedan ska det finnas en stege som man klättrar upp på för att kunna nå böckerna högst upp.
Sedan ska det finnas sköna fåtöljer både för mig och J. jag vill ha en stor som man kan krypa upp i, samt en sådan här schäslong.
Ett urval av de böcker och tidningar som ska finnas är:

Illustrerad Vetenskap
Cosmopolitan
Fototidningar
Astrid Lindgrens böcker
Love Letters of great man
Nora Roberts böcker
Henning Mankells böcker om Wallander
Gilbert Grape
Beartix Potters böcker
Oliver Twist
De äldre Kitty böckerna
Sven Nordqvist böcker
Annika Thors böcker (En Ö i havet..osv)
Robinson Cruse
Nalle Puh av A.A Milne
Tom Sawyer böckerna
Robbie Williams - Somebody, someday
Reseböcker från alla ställen jag varit till
Camilla Läckbergs böcker
Johnny Depp - En illustrerad Biografi
Danielle Steel Böcker
Sanna historier om första världskriget
Sanna historier om andra världskriget
Jag, en Geisha


Kommentarer
Postat av: Karin

jättekul att läsa den där listan... :) låter härligt, bra plan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback