Bakar och pluggar samtidigt

Regnet håller i sig och jag älskar det, har tittat på One Tree Hill största delen av dagen med nästan gott samvete. (Måste ju plugga, så det tänkte jag sätta igång med nu när jag skrivit klart det här)
Samtidigt bakar jag klart citronpajen jag började med i morse. Dock kommer det ju ta dubbelt så lång tid som jag tänkt, eftertsom båda formarna inte fick plats samtidigt. Men men mycket pluggtid innebär ju det!

Ikväll blir det supersmarrigt bröd, ska visa bild. Till det blir dte grillat med potatissallad. Fullt av folk idag med, jag har ju det trevligaste sällskapet av alla min J kommer direkt efter jobbet.




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mmmmmmmmm!Ball bild!

Postat av: Nathalia

Hejsan!

Hoppas du får en bra dag!

Såg att du älskar att läsa böcker precis som jag..

Har du något bra tips på någon bok..?

2008-07-09 @ 09:50:18
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 14:58:48
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback