Yatzy

Fan vilken retsticka jag har till pojkvän!
Vi tittade nyss på december boys och där spelades en låt som jag gillade, J hade den och satte på den. men enbart så länge att jag han höra en snutt och säga "Det var den i filmen va?" då byter han låt!

Innan dess seplade vi yatzy, jag fick inte ens bonus, J fick bonus OCH yatzy! Skit kul! Jag förlorade stort om man säger så...
Åh nu satte han på Your song! Älskar den låten.

Måste bara säga att jag stör mig på att kanal 5 är så dåliga upp att uppdatera sina tittare! När en serie ska gå en viss tid förväntar man sig ju att den ska göra det, men nej de byter tid på One Tree Hill hit och dit. Jag har en påminnelselapp på dartorn som jag uppdaterar, så jag går alltså in flera gånger på deras hemsida och kollar om de ändrat tiden ännu en gång! De kunde ju faktiskt efter programmet säga att nästa vecka visas One Tree Hill 17.30 eller vad det nu är för tid de ändrar till!

image364

Kommentarer
Postat av: sanna

fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback