Usch!

E kom tidigare så vi har suttit i soffan och snackat hela dagen, andra E var sen, men vi fikade och vi snackade en hel del =)

Planerade också lite lätt när vi ska träffas nästa gång kanske redan nätsa helg, men egetnligen är det ju familjekväll med tacos.. men jag vet inte om det blir så kanske jag kan få mammsen att byta dag igen.. jobbigt det där blev när jag har fixat med maten och så råkade jag själv slänga ur mig nästa helg är ju jag hemma!

Nej usch nu blev det knas, nu hoppas jag nästan på att E jobbar kväll och inte dag... ska klippa mig på fredag nästa vecka, tanken som flyger genom huvudet: ska jag våga att förändra håret pytte lite och svret blir givetvis nej, får en klump i magen på en gång. Snacka om att vara feg!

E berättade att på ullared har de billiga spel, så nu blev jag ju sugen på att åka dit och kolla in spel, "bara" 40 mil dit.haha nej tror inte det. Men E kan få köpa det åt mig i sommar! Hon åker förbi där verje sommar när de åker till Halmstad. Jag skulle vilja åka till västkusten, ska fråga mamma och pappa om vi inte kan gö ra dte, behöver inte vara en hel vecka, bara en weekend..Det borde ju gå ihop med jobb om vi har några.

J sitter och muttrar och ropar på mig, bäst att komma, vi ska titta på Earth planet.

image367


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback