Tårtan

Länge sedan jag skrev, det hanns helt enkelt inte med!

I lördags så firade vi som sagt A, träffade alla gullungar, hade turen att träffa L också fast lite senare!
Som jag skrev så skulle jag baka en tårta åt A och detta är reslutatet:

Katt

Kaart

Vad tycks?!


Senare på eftermiddagen åkte jag till J´s föräldrar dä4r vi var bjudna på mioddag, mycketmumsigt. Vi spelade även ett parti alfapet och så på spåret.


Ska även skicka iväg ett mail till Sis om vad jag vill ha beställt från H&M men jag kan ju inte bestämma mig! Har hittat en klänning, men jag vet inte, den är fin och nu så har ju hon 10% rabatt så et är ju en fördel att köpa den nu om jag ska köpa den!

Om en stund ska jag åkaa till USÖ och hämta mina böckler som pappa har skickat med en busschafför, det känns bra att få dem nu! Det som känns mindre bra är att jag fick totalt slut på pengar på mobilen och har ännu inte bestämmt mig för om jag ska ta telia student eller fortsätta ha refilkort...måste disskutera det där med mamma, jag ska ju få en check på 200 kr från telia och de skulle jag få till att sätta in så då tänkte jag testa hur mycket jag gör av med, men jag har inte hunnit få den än...så nu velar jag!


Kommentarer
Postat av: iRiC

hehe, det är hemligt ;)

Postat av: Anonym

Så söt tårta :)

2008-01-22 @ 13:47:45
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan jag tänka mig att ett barn blir glad att få så söt tårta :)

2008-01-22 @ 14:20:08
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback