Städat och Bones

Nu har jag och J städat mitt skrivbord, han tyckte det såg så stökigt ut =)
jag fick till och med en pyssel/målar låda inne i garderoben, så allt slapp stå bredvid skrivbordet. Nog för att dte var super lätt att ta fram allting då, men jag fick en stor låda längst ut högst upp (Vi har en sådan här trådpall med flera lådor i) så det blir nog bra!

Om en halvtimme börjar Bones, det ska jag se på, efter det blir det nog någon film med J. Ska gå och välja nu, sen så ska jag nog räkna mina trosor, skulle ju gjort det för flera dagar sen, men det blev inte av!
Update: Det blir Moulin rouge

Skickade iväg ett sms och frågade tjejerna om de ville komma på fika någon gång den här veckan
 hoppas att de kan!


image361



Kommentarer
Postat av: emma!

va fruktsugen man blev här då ;)

Postat av: emelie

ÅÅÅÅh gud vad gott med vindruvor!

2008-01-08 @ 22:22:26
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Nadja

Varför ska du räkna dina trosor? hehe

2008-01-09 @ 08:04:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback