Så jävligt trött

Ursäka svordommen, men jag vet en som lägger sig tidigt ikväll, ja jag skulle nog kunna somna nu!

Igår gick jag upp 05.45, gick faktiskt skitbra att komma upp, somnade innan 23, och blev väckt av väckarklockan kl 08.00 USCH inte alls kul, vill inte gå upp så efter en snoozning kom jag upp och grinig som fan, J hade jättekul åt mig och retades, piggade upp mig lite iallafall. Och imorgon sk ajag också jobba så då blir det till att gå upp kl 07.00, snacka om att jag längtar till lördag, då ska jag sova!  Jag ska jobba som Idrotts och matte lärare! HERRGUD säger jag bara! Matte är jag urusel på (Börjar en mattekurs på måndag så jag ska bli bättre), miniräknaren är min bästa vän! Och ja idrott, dte ska nog gå. HOPPAs bara att det finn klara och tydliga instruktioner till mig. Värsta senariot är väl om de i matten ska börja på ett nytt kap och behöver en genomgång. Ny skola den här gången,

Sötnosen städade idag, så nu är det rent och fint =)

känner mig lite mysko i kroppen, kanske skulle ta och tappa upp ett bad (Är hos mamma och pappa över helgen, lilla A ska firas på lördag, hon blir hela 7 år gammal) när jag har chansen, undrar dock vart pappa är, han har fortfarande inte kommit hem från jobbet...

image380

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback