Present

Äntligen fredag!
Idag ska det blir mys.
Kl 19.05 är det Ugly Betty, missade avsnittet i tisdags eftersom det var Bones då.
(Tack för repriser när man inte kan spela in!)
Sen till mat blir det Hemmagjorda chicken bites och pasta.
Vi åt potatis igår, annars hade jag tänkt testa att göra egna strips. Får bli en annan gång.

Hade laddat upp med lite godis och tänkte spela sims, men det fick bli godis och bloggning istället.

Idag mår jag lite bättre, inte ont i halsen idag och hostar inte lika mycket. Skönt hoppas det här är över snart!


Förra helgen när jag var hem så var jag och mamma ute och gick, vilket resulterade i lite shopping och då fick jag en present av mammsen, ett jätte fint servettställ =) SÅ nu slipper mina fina spökservetter ligga gömda i en korg.

vghjk

Kommentarer
Postat av: tilda

fint! :)

Postat av: Josiee

vilka söta!!! ha en kanon fredag!!!

2008-01-25 @ 16:54:56
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback