ont i halsen

Usch vad jag har ont i halsen! Gör till och med ont när jag gäspar, hoppas att det går över snart!
på onsdag blir det till att jobba, 3:an eller 4:an

Vi har nyss tittat på film, och så som jag är tycker jag det är så ledsamt när fången som skulle vara med att rymma inte hann med de andra =( Vi tittade på Escape from Alcatraz med Clint Eastwood för de som ville veta.

Sitter och försöker förstå mig på illustrator men jag lyckas inte så bra! Rättare sagt jag fattar ingenting.

Nu har jag skaffat mig en ny dagbok till filofaxen så jag ska sätta mig och fylla i den nu =) Först ska jag bara borsta tänderna med våran hemska tandkräm, man blir super duper törstig av den hur länge som helst efterråt

image386

Kommentarer
Postat av: elli

fin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback