Middag med vännerna

Middag på fredag

Jag kom emot nått och nu vet jag inte så ni kanske får läsa med gigantisk text. Edit: Jag kunde inte fixa till det så jag skriver ett nytt inlägg. Med normal text

J´s kompisar kommer hit och sällskapar de med varandra när jag och tjejerna går ut så vi ska ha middag innan, E1´s variant på Flygande Jakob blir det, så ska jag hitta på någon efterrätt också!
ska frpga E2 om hon kan ta med sig spelet "Absolut Överens", det blir ju dock så att E2 & H får vara i lag fast de kanske inte vet så mycket om varandra. Men det kan ju skapa många skratt!


Håller påoch läser två kap som är ganska interesant men man tröttnar när man aldrig får veta varför eller hur det blev då m in kompis som kopierade först (Jag kopierade av papprena) missade de 2-3 aista raderna.
Sen så hade jag visst nån mer bok, men den hoppas jag att dte bara var ett kap ur!

Middag idag:
J: Ärtsoppa
jag:
Chicken bites (Rester från i fredags) och pasta

image393




Kommentarer
Postat av: iRiC

ja tyvärr har jag ingen aning :/ men jag har tipsat aftonbladet. får se om de får fram nått ^¨,

Postat av: Karin

mysigt:)

2008-01-29 @ 14:20:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: annika

mysiigt, ;P

2008-01-29 @ 16:29:30
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback