Godmorgon

Godmorgon!
Idag tog J sovmorgon så han väckte mig halv tio så gick vi upp och åt frukost ihop (Inte ofta vi gör det eftersom han går upp mycket tidigare än mig)

Igår räknade jag trorosna, det var 70 i lådan plus de som är i tvätten, alltså har jag över 70 par!

Vi tittade ju på Moulin Rouge igår, var så länge sedan jag sett den så jag kom inte ihåg slutet, men J tyckte inte att den var så hemsk trots att det var en musikal =) Ska nu leta reda på några av låtarna. de var så fina.

image362

Kommentarer
Postat av: Stuart

Men herregud! Har du 70 par trosor!! Måste nog räkna efter hur många jag har..men inte kan det vara 70....

Du som kan, hur ändrar man sin header på sidan?? Jag vill göra min sida lite roligare!

Postat av: Linda

Fin bild! :)
70 par trosor! Sheat, haha :p
undra hur många jag ha, typ 30? Haha :P

2008-01-09 @ 13:35:42
URL: http://lke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback