Frisyrer


Blev att tänka på fisyrer och frisörer när jag var innte på
Karins blogg
Jag har funderat, jag är en otroligt feg människa när dte gäller mitt hår. Vissa dagar älskar jag mitt hår och andra så gillar jag det bara. Men jag funderade på en förändring, och funderat det har jag nu gjort i snart ett år, men jag kan ändå inte betsämma mig. Det är u inte ens någon speciell förändring, jag klipper inte av längden, utan jag klipper lite i etapper så det ramar in mitt ansikte. Men hjälp, tänkte att man kanske skulle börja 2008 med att våga lite mer, men det kommer aldrig att gå att bestämma sig. Skulle vilja se ett kort på hur jag kommer se ut i det innan jag klipper.

image340

Kommentarer
Postat av: Karin

ja spännande:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback