FEGISEN

Japp, jag ballade ur blev bara toppning idag! MEN vi bestämmde att nästa gång dvs om 10 veckor så ska vi klippa upp luggen, typ i trappor så att den ska rama in ansiktet. Känndes skit bra! nu känns det nervöst, men nu har jag velat så länge och jag lutar ju åt att göra något men ballar alltid ur i sista stunden.
Nu är iallafall håret rakt och fint =)

Att jobba idag gick super bra, klassen var riktigt rolig att jobba med, jätte lugna också så jag behövde aldrig säga åt dem. Sen lät det som att en av lärarna gillade mig eftersom hon berättade om en elev som var bra att veta ifall jag skulle jobba mer i den klassen samt att hon frågade hur jag hade det med skolan om jag kunde jobba mycket.

Ikväll  blir det ostbågar och på spåret..vet inte går det någon bra film? på spåret har jag ju egentligen inte så stor lust att se, men min mor vill.

J ska ringa mig sen, han satt och skrev en tenta och så skulle de äta så det dröjer nog ett tag innan han ringer..

image382

Kommentarer
Postat av: Karin

05.45 är tidigt:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback