Bakdag

Idag är det en bakdag för älsklingen, han ska bara tre sorters olika bröd. Imorgon bakar han scones till mig till frukost.

Fick helt plötsligt väldans ont i ryggen, ajajajaj.

började morgonen med att bli väckt av vikariepoolen, men jag kunde tyvärr inte jobba eftersom det tar tid innan jag hinner dit pga bussar. skit säger jag, men ajaj sen till slut kunde jag somna om, låg och oroade mig lite över att de skulle ringa igen och jag skulle behöva säje nej nu hinner jag inte med bussen. J lät mig iallafall att sova och jag sov ända till kvart över tio, skönt.

Sen har nog dagen bara bestått av prommernader,,,nu ska jag lägga mig i soffan med lite godis och titta på en film. Blir nog Notebook

Skriver på J´s dator eftersom min inte vill så jag har inga bilder att bjuda på

Kommentarer
Postat av: Karin

gott med bakat:)

Postat av: Ellinor

Det var inte alls farligt! Gick snabbt och smärtfritt:)

2008-01-11 @ 16:21:24
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Anonym

usch då =/

2008-01-11 @ 17:00:40
URL: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback