Att göra idag

Att göra:

Packa

Skicka arbetet

Kolla mail

Stryka jeans

Handla

Måla det sista på tavlan

Duscha

Kolla igenom boken Dyslexi
Kolla biblioteket om boken är inne

Mailen fungerar inte så jag kan varken kolla mail eller skicka iväg något.
Men jag var duktig och kollade igenom boken igår, så jag kan nu lämna tillbaka den.
Har skrivit dit nån mer rad på inledningen, som ska vara kort...frågan är hur kort...

Nej nu ska jag väl ta och duscha så jag är klar när J kommer. Och börja packa en del...samt göra det som ska göras..
Måla tavlan har jag bara två kanter kvar så det är på G och kan snart strykas...

image343


Kommentarer
Postat av: Karin

mm bättre nu:)

Postat av: sanna

mkt att göra ser jag=)

2008-01-04 @ 16:36:06
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback