Ännu en ny dag

Och jag hade super svårt att komma upp ur sängen, ögonenlocken bara föll igen hela tiden och jag somnade om..aja 09.40 kom jag upp ur sängen iallafall. Fick till och med frukosten serverad av älsklingen!

idag är benen sega som tusan, dte är jobbigt att resa och sätta sig, då känner man nämligen den härliga träningsvärken!

Idag har jag ingenting för mig, kanske ska ta en prommenad till campusbokhandel och köpa mig en dagbok till filofaxen, men jag vet inte om jag har några pengar hemma.

Tycker att det är så träligt att jag glömde färgen hos mamma och pappa, hade ju kunnat måla hur mycket som helst!

Ha en trevlig dag!

image377

Kommentarer
Postat av: sanna

Fin bild

Postat av: Karin

haha nä det hoppas jag verkligen inte:p

2008-01-14 @ 10:45:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ellinor

yummy:)

2008-01-14 @ 11:40:40
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: sanna

har precis sett klart dirty dancing heheh

2008-01-14 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback