Varit och handlat!

Vi har precis kommit hem från coop, shoppade lite mat!
Nu så bakar J bröd, just nu nått sm jag nog inte gillar, men den ska han baka grahamsbullar och det är mums, spec. med kaviar =)

Jag sitter här och mumsar på godis, men sen ska jag också baka, det ska bli skink och majs muffins!
De ska vi nog ha till musselsoppan ikväll!
Funderar också på att baka en rulltårta, jag har ju sylt.. Får se vad J tycker. Som sagt har jag ju fått sin fix idé att han inte ska äta efterrätter.
Annars så kan jag ju göra till mig själv, då har jag ju både idag och imorgon.

Ikväll kanske vi ska till hans syster och titta på melodifestivalens första delfinal eller vad det heter!

Nu ska jag sätta mig och göra ett alla hjärtans dag kort!


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

haha, nej jag har helknäppa drömmar just nu. helt rubbat. ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback