Torktumlarens Räkning

Håller på och tvättar nu, förstår mig inte riktigt på torkrtumlarens räkning, det står 3 på den och då trodde jag att det var 3 min kvar, men det kan man ju verkligen inte säga att det var, stod där nere minst 10 min och väntade på att dessa "tre" minuter skulle gå! Men då tänkte ja att det kanske var steg 3 steg 2 osv. eftersom den har först torkning, sen kallluft eller vad det stod och så sist skrynkelgrejsemojs Men när jag starade den andra så stod det  6 så inte tusingen vet jag vad de där siffrorna står för.

Torktumlade inte J´s nya tröja, har en känsla av att han tycker att jag kunde göra det, MEN jag ville inte vara dne so förstör tröjan så jag hänvisar till tvättsymolen som faktiskt stod och höll med mig!
tork

Sitter och mumsar på lite choklad jag fick av mamma när jag var hemma igår. Gotti gott, tack mamma!

Sitter och tittar på Panduros hemsida och spanar in vad jag vill köpa på söndag när jag och de två E´na ska testa oss på lite scrapbooking med bilder på enbart oss tre så klart!
Har känslan av att det kommer bli fult i början, så jag bestämmer nu att framsidan på boken tänker jag göra sist!
Alla vet ju att framsdian är avgörande för hur man tycker boken är =P


Kommentarer
Postat av: sandra

Våra torktumlare är lika jobbiga. En gång stod det 1 min kvar, jag stod och väntade 15 min. Grymt irriterande.
Ha en bra fredag :)

Postat av: Filippa

Tvättmaskiner o torktumlare kan vara bra dryga. Trevlig kväll!

2008-02-08 @ 19:22:39
URL: http://inspirations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback