Suck älskling

Ibland är han knäpp älsklingen min. Han fixar hem låtar som jag ber om och sen skickar han aldrig över dem till mig och nu har han raderat dem för det där lyssnar ju inte han på. Suck!

Idag har J städat, sen så tvättade vi och när det var klart gick vi på promenad som landande hemma hos hans bror där J skulle hjälpa honom med att klippa sig. Jag fick en chokladmuffins, smarrig var den! Så nu har jag äntligen fått sett lägenheten! Den var fint, luftig och rymlig.

Senare blir det Så ska det låta och sen en film som går på 5:en vet inte vad den heter...
Men nu ska jag kolla igenom alla korten med J för att se om jag missat någon som vi ska framkalla!

image431


Kommentarer
Postat av: sanna

Om Björn: Jaaa helt ärligt, han äger.
jag är jättespänd inför kvällens uppträdande..
ska du kolla?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback