Ledig dag!

Idag är jag ledig från skolan, skönt!
Hoppades på att få jobba, men inget samtal igår och idag när jag var på toa så ringer det, men typ bara i 20 sek, J hann bara hämta telefonen och skulle precis säga till mig då deslutade ringa, sista signalen när jag tar tag i handtaget! Fuck vad sur jag blir! Men det underliga är att de ringde så kort tid, samt att de inte pratade in något eller skickade något sms...väldigt mysko.

Aja, kl 13 är det tvättid, så om de inte ringer innan det så kan jag ju inte jobba, kan ju inte sticka ifrån med tvättmaskinerna fulla av kläder!
Usch jag tycker inte om att tvätta, är livrädd för att göra nå fel! Plus att J har bokat BÅDA tvättstugorna (Vilket man egentilgen inte får göra) Så blir man ju nervös över det också...fast det är ju bara att säga jaså det visste jag inte.. men men det är ju typiskt mig, ska oroa mig över små saker.

Måste bara skriva upp tiderna det tog för maskinen att bli klar

snö
Förra veckan, nu är det slask


Kommentarer
Postat av: Tilde

Härlig bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback