Julstök

Igår var det sista dagen för terminen, så nu är det jullov!
När jag kom hem så kom mamma och så bakade vi julgodis, det blev knäck, trillingnötter, nougatkrisp och mandelsplitt/chokladdoppadmandel. Idag blir det chokladkola och lite med nougatkrisp. Just nu håller jag på och handtvättar, har inte orkat tagit tag i det, men jag vill kunna använda de kläderna nu (sådana här nya kläder som färgar av sig) Sedan blir det till att julstäda samt pynta. Imorgon ska vi ta hem granen och en till mamma ohc pappa, den ska kläs hemma hos mamma och pappa, här tror jag vi klär den på måndag.

Ska även hinna med att gå och handla lite grejor...bla. smör så H kan få käka chokladkolan!
Ska även titta lite på ett par champangeglas jag sett, tyckte de var jättefina, men J måst eju godkänna dem också, vilket jag håller tummarna för att han gör!

Lagom till det blir jul försvann snön, ås här såg det ut förra veckan....får väl drömma mig tillbaka och låtsas att det ser ut så nu.


Kommentarer
Postat av: TVILLINGFLICKOR.BLOGG.SE

vill du vinna de sötaste läppglansen , kolla in våran blogg



TVILLINGFLICKOR.BLOGG.SE

Postat av: Ellinor

Åh vad mysigt det är med snö!

2009-01-09 @ 07:45:50
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback