Regniga tisdagen

Idag regnar det lite smått, passar bra då jag ska sätta igång med att packa och rensa lite.
Först och främst rensa mitt fack vid mamma och pappas dator.
Sedan ska jag nog samla ihop allt som ska tvättas och tvätta det.
Slå in J´s paket ska jag med göra (det roligaste idag)

Nu på morgonen har jag suttit och redigerat lite foton så det kommer dyka upp lite nya här, bland annat bilder på alla tårtor jag gjort! De hamnar i egna inlägg.

Imorgon är det inskrivning och information på skolan, ska bli kul att få veta hur allt kommer funka på den här kursen och mer vad vi kommer att göra! Sedan på kvällen så blir det till att flytta grejorna, dock bara till garaget...eftersom han som bor i lägenheten fortfarande inte har fått tag i sin nya hyresvärd.=(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback