Morgonpromenad

Igår fick jag ett sms från E som frågade om vi skulle gå runt sjön på nu på morgonen efter att hon skjutsat sin lillasyster till skolan. Så sagt och gjor när hon kom knallade vi iväg och hade det trevligt. så idag har det blivit en mils promenad! Det där ska vi göra flergånger. Jag som sa att jag skulle gå där en gång om dagen...hmm det har inte riktigt blivit så!

Idag fick jag tillbaka min uppstats G+ (högsta  vad VG) så jag är nöjd, speciellt efter komentarer som  handledaren skrivit "haha vad kul! och Oj vilken rolig idé den ska jag komma ihåg"

Om en liten stund är det dags att knalla iväg till jobbet, funderar på om man behöver några inneskor med sig eller om man kan skippa dem. Det är ju så fint väder så om jag får bestämma är alla barnen ute!

Här om kvällen beställde vi tv (just det ska sätta över pengar till J påminnelse till mig själv) det blev en 42" eftersom 46"-aren hade tagit slut till det priset. Sedan köpte J nytt hemmabio också, högatalarna är gigantiska, de kommer ta stor plats! men det bli kul att titta på film!

Nu ska jag göra mig i ornind, har faktiskt lagt in bilderna från kameran nu så ni får se tårtorna jag har bakat senare ikväll!




Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja hoppas att de vill flytta ihop:) vem vet de kanske har tänkt på det men ingen har vågat fråga:D

Postat av: Karin

haha ja hoppas att de vill flytta ihop:) vem vet de kanske har tänkt på det men ingen har vågat fråga:D

2008-08-26 @ 10:07:37
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback