Gotland del 2

Vi hade verkligen bra väder, det  var ganska molning och en skön värme på lördagen, vilken passade utmärkt när vi cyklade.



Sedan när vi lämnade tillbaka cyklen (vi orkade inte cykla mer eftersom man fick hur ont i rumpan som helst!) gick vi till rummet och sov i två timmar. Vilket var väl behövligt eftersom jag inte hade sovit mer än 1 timme på 36 timmar.
Medan vi sov öste regnet ner, sedan när vi vaknade slutade det, så vi gick och köpte varsin pastasallad och satte oss på stranden och tittade på havet och båtarna medan vi åt.

Vi gick och la oss tidigt, men jag hade glömt öronpropparna så jag kund einte somna trots att jag var mega trött, (De hade kareoke på vandrarhemmet), när det sen blev tyst somnade jag och sen så vaknade jag av att fönstret slog (det blåste som tusan ute, tack och lov vaknade J ocksåp och kunde stänga det. Sen blev det varmt och jag kunde inte ligga hur jag vill eftersom jag sov i ett sådant här reselakan som är som en tunn sovsäck. Så jag sov inte så bra men va tusan det var en ny dag och vår sista dag på gotland, och medeltidveckan började. Så jag var glad ändå!



Kommentarer
Postat av: Karin

den var ju förra sommaren också.. och det är ju en lugn låt.. nu pratar vi pary:)

Postat av: Lisa

jag vill också cykla tandem, ser så roligt ut! :)

2008-08-07 @ 14:07:57
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Mysigt ju :)

2008-08-07 @ 20:27:43
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vad ska du bli för lärare?:)

2008-08-08 @ 08:16:58
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback