Vilken härlig dag...

Den här fredagen har varit super bra! hitills och kommer nog fortsätta vara det.
hade ett medelenade på mobilsvar när jag vaknade "hej Sanna vi har ett jobb åt dig idag" Ringde upp dem sanbbt som tusan och det var ett jobb på favoritskolan (eftersom jag fick chansen att träffamina gamla treor) Så idag hade jag tre lektioner i musik, den sista var roligast, körde frågesport med sexor, satte på några svåra och blev förvånad när de till och med kunde namnet på artisten, det kunde inte ens jag! (utan att kika på skivan alltså)

Ikväll blir det tacos, men mamma pappa och J, sen så ska M&P på konsert så jag och J har hela huset för oss själva!

igår så klippte jag mig, alltå inte bara toppa utan klippte, flera decimeter förvsnn på vissa delar..

"Det är några decimeter som försvinner"
"Jo jag såg det"
"haha det var därför du blev så tyst"

Skratt ja hon känner mig!

ingen stor förändning för andra men för mig var det det!
Bilden funkade inte att ladda upp så ni får tyvärr inte se håret...
image462


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback