Typiskt!

Bara för att jag tog kort på mina nya fina skor, så glömer jag usb-kabeln så jag kan inte lägga in dem.
Har nu nästan gjort klart E´s present, kan bara inte betämma mig för två detaljer, den ena måste jag fixa till nu i så fall för limmet måse hinna torka, och vi ska iväg sen Ska ju få träffa mina älskade syskonbarn idag.
nu på morgonen har jag hunnit gosat med E, och igår så busade jag och A lite =)

Åhh, ibland hatar jag min beslutsånget! Men jag vet ju att jag alltid är nöjd med mina beslut så jag får tänka på det på det positiva sättet!

Pappa ska skjutsa hem mig imorgon, så vi kan grilla! Så nu är det bara att boka ine n fin dag tillsammans med E & D! Nej nu har jag inte tid att sitta här, ska duscha och så måste jag plugga!

image480

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback