Tenta klar

Skrev tenta tidigare idag, känns okej, vi får hoppas på att det går bra, om inte så är det bara att göra om, inte värre än så. Sedan satt vi och planerade för vår undervisningsdag. som jag skrev förut fick vi med en kille i vår grupp för han var själv och det vill vi ju inte att någon ska vara, men herregud säger jag bara. Vi hade kopierat lite och eftersom när han ska kopiera trycker han på 8 och trycker kopiera sedan "Oj det blev nåågot fel här, jag fick 8 papper, hur gör jag?" - Ja du trycker på 1 vad trodde du!? Suck sådant där stör mig, det skulle ju till och med ett barn räkna ut! Har skrivit en enkät som barnen ska få svara på i slutet av dagen, så den ska kopieras imorgon, vi har en text att läsa men den var så tråkig, men jag ska lägga mig i sängen och läsa den.

Det trevliga under dagen är att det blivit två promenader, och i dag var det så varmt och skönt att det var så varmt att man gick i linne! Önskade också att jag kunde haft tofflor, mina strumpor var alldeles för varma! Jag är en barfota människa jämt, har inte strumpor på mig mer än nödvändigt, det har jag fått efter min far. Mamma blir tokig så det ligger strumpor lite här och var i huste, nu är dte ju J så får stå ut med mina strumpor men han stör sig inte så mycket. (Kan ju bero på att det bara är ett par och att de oftast hamnar i sovrummet...)

Måste bara få säga hur skönt det var att betala en räknings om var på e-faktura, man behövde ju bara klicka på betala och sen skriva in en egen kommentar om man ville, allt annat var klart

 Imorgon blir det till att shoppa fina färgpennor, är så avundsjuk på J´s så nu ska jag ha mina egna!
måste även köpa en ny limroller, eftersom min gick av. Synd bara att bokhandeln inte har sådana man kan fylla på, skulle bli billi9gare i längden då, men jag får spana här i Örebro istället, dock hinner jag inte det imorgon.


Min favorit magnum (av de som finns kvar) Vilken är din magnum favorit genom tiderna?
min är Magnum frosseri!
image479


Kommentarer
Postat av: Karin

oh va gott:)

Postat av: Ullis

Jag håller med dig. Den är både söt och syrlig så man får allt man kan vara sugen på. Ett pluss är att det är vit choklad.

2008-04-25 @ 20:59:47
Postat av: anna

den där är god! fast mandel är min favorit :D

2008-04-25 @ 21:43:47
URL: http://aaccz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback