Jävla studera.nu!

Blir så trött, som vanligt så krachar det när alla ska lämna in sin ansökan (fattar också inte varför människorna inte gör det i tid) så de flyttar fram det till idag, och nu kan man inte komma in på "dina sidor" för att skiten är överfull så de har stängt "dina sidor " och nån mer. Just idag har jag fått mitt besked om kursen i sommar som jag GÄRNA vill ha reda på samt svara att jag tackar ja, om så är fallet. Blir så sur!

återkommer med ett gladare inlägg sen.

Update. Jag hade fattat mailet fel

image468

Kommentarer
Postat av: Ellinor

SÅ typiskt!
Vad söker du?:)

Postat av: Ellinor

Det blir troligtvis kriminologi B på Stockholms Universitet för min del.
Det där med Astrid Lindgren lär ju spännande :)

2008-04-18 @ 19:38:12
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback